AKTUALNOŚCI

19
sty
20
gru

Repertuar Kin aplikacja z bieżącym repertuarem prawie 400 kin w całej Polsce

Masz ochotę iść do kina? Nie wiesz, co i gdzie grają? Skorzystaj z bezpłatnej aplikacji Repertuar Kin, dostępnej na telefon.  Aplikacja dostarcza najdokładniejszych i codziennie aktualizowanych informacji o repertuarze prawie 400 kin – multipleksów, kin sieciowych oraz studyjnych – w ponad 200 miastach w całej Polsce. Dzięki programowi w szybki i prosty sposób można dowiedzieć się więcej o konkretnych filmach, przeczytać ich rozbudowane opisy, zobaczyć zwiastuny nowości filmowych, poznać ilość gwiazdek przyznanych produkcjom przez serwis Filmweb oraz IMDB oraz sprawdzić rankingi najpopularniejszych filmów wyświetlanych na ekranach kin. Aplikacja ma wbudowane również Forum, na którym kinomani mogą prowadzić dyskusje. Zobacz w swoim telefonie, co jest grane w kinie.  Miłego seansu!

pobierz_googleplaypobierz_appstore

28
wrz
20
sie

fitMAN – trening personalny na telefonie

Tylko dla Panów! Mobilny zestaw ćwiczeń z elementami popularnego treningu siłowo-kulturystycznego w aplikacji fitMAN. Program opracowany został przy współpracy z doświadczonymi trenerami personalnymi. Wszystkie ćwiczenia są dokładnie opisane, a dla ułatwienia ich wykonania zilustrowane.  Plany treningowe skierowane są do osób na poziomie podstawowym, średniozaawansowanym i zaawansowanym. Aplikacja fitMAN motywuje do działania poprzez m.in. automatycznie przypomnienia o nadchodzącym treningu na bieżąco podsumowuje postępy oraz osiągnięcia.

07
lip

The Walking Dead – case study kampanii MOBIEM na goMobi.pl

Na branżowym portalu goMobi.pl możecie przeczytać case study, nagrodzonej w tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow, kampanii zrealizowanej dla kanału FOX International Channels Poland. Kampania serialu The Walking Dead przygotowana na zlecenie Vizeum wykorzystywała geolokalizację oraz innowacyjną funkcję Click to Calendar. Szczegółowe założenia działań MOBIEM oraz wyniki znajdziecie na:

gomobi.pl: SPRAWDŹ CASE STUDY
07
lip

MOBIEM w raporcie specjalnym Media i Marketing Polska

MOBIEM po raz drugi znalazło się w cyklicznym raporcie „Agencje Interaktywne i Agencje Marketingu Zintegrowanego” przygotowanym na zlecenie Media i Marketing Polska. W tegorocznym badaniu Millward Brown większość ocen agencji uległa poprawie. Klienci doceniają rozwiązania mobilne i umiejętność rozwiązywania problemów marketingowych, a także uważają, że nasze usługi są warte pieniędzy, które płacą. Więcej informacji o tym, co dobrego wydarzyło się u nas w 2015 roku znajdziecie w wakacyjnym numerze Media & Marketing Polska.

01
lip

Pierwsza Pomoc – aplikacja polecana przez Wysokie Obcasy Extra!

W lipcowym numerze magazynu Wysokie Obcasy Extra znalazł się artykuł – Niezbędnik na lato, a w nim polecane przez redakcję aplikacje, które warto mieć na swoich smartfonach, nie tylko podczas wakacji… Wśród wybranych pozycji jest również Pierwsza Pomoc – First Aid “ta aplikacja jest jak apteczka pierwszej pomocy w samochodzie – powinien mieć ją każdy (…)”.
Zapraszamy do lektury i życzymy spokojnego wypoczynku!

27
cze

Golden Arrow 2016 dla MOBIEM

Główna nagroda – Golden Arrow 2016 w kategorii Digital marketing – marketing mobilny trafiła do MOBIEM. Doceniony przez jurorów projekt został zrealizowany wraz z Vizeum Polska dla kanału FOX.

Tym razem kanał mobilny zastosowaliśmy jako narzędzie komunikacji z potencjalnymi telewidzami i promowaliśmy światową premierę szóstego sezonu serialu „The Walking Dead”.

W kampanii wykorzystaliśmy geotargetowane notyfikacje oraz funkcję Click to Calendar, która umożliwiała odbiorcom powiadomień graficznych zapisanie wydarzenia w kalendarzu i ustawienie przypomnienia o zbliżającej się emisji odcinka premierowego.
Mobilna kampania „The Walking Dead” przełożyła się na dużo lepsze wyniki oglądalności serialu, a także zwiększenie oglądalności kanału FOX w reklamowanym paśmie.

Nagroda w tak prestiżowym konkursie to dla nas zaszczyt. Bardzo dziękujemy jurorom za wyróżnienie i docenienie naszej pracy. Składamy podziękowania Vizeum Polska oraz FOX Networks Group za naszą dotychczasową współpracę i zaufanie. Działamy dalej i liczymy na kolejne mobilne realizacje.

01
cze

Pierwsza Pomoc – rekomendowana do konkursu Dobry Wzór 2016

Aplikacja Pierwsza Pomoc – First Aid by MOBIEM została wyróżniona przez ekspertów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego jako dobrze zaprojektowana. Tym samym jest rekomendowana do konkursu na najlepiej zaprojektowane produkty i usługi dostępne na polskim rynku Dobry Wzór 2016 w kategorii nowe technologie.

Dobry Wzór to pierwsza w Polsce nagroda za design, przyznawana od 1993 roku. Konkurs wskazuje konsumentom, które produkty są dobrze zaprojektowane, innowacyjne, ergonomiczne i odpowiadają na ich potrzeby.

Pierwsza Pomoc – First Aid to mobilna aplikacja która które krok po kroku przeprowadza użytkowników przez kolejne etapy procesu resuscytacyjnego, lokalizuje najbliższe szpitale i podpowiada najszybszą trasę dojazdu do wybranej placówki, umożliwia szybkie połączenie z numerem alarmowym 112, ułatwia sprawne i bezpieczne działanie w nieprzewidzianych sytuacjach, jest darmowa i działa offline. Pierwsza Pomoc jest bezpłatna i dostępna na najpopularniejsze systemy operacyjne.

20
kwi

MOBIEM pro bono

W tym roku postanowiliśmy pomóc w promocji na rzecz przekazania 1% organizacjom pożytku publicznego. Ponieważ przyjaźnimy się z Lubelskiem Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia, to właśnie dla nich przeprowadzamy bezpłatną kampanię w naszej sieci reklamy premium – MOBISKY. W aplikacjach pojawiają się bannery Hospicjum, które zachęcają do pobrania bezpłatnego programu do wypełnienia PIT-ów i przekazania podatku dla potrzebujących dzieci – podopiecznych Hospicjum w Lublinie.