AKTUALNOŚCI

07
lip

MOBIEM w raporcie specjalnym Media i Marketing Polska

MOBIEM po raz drugi znalazło się w cyklicznym raporcie „Agencje Interaktywne i Agencje Marketingu Zintegrowanego” przygotowanym na zlecenie Media i Marketing Polska. W tegorocznym badaniu Millward Brown większość ocen agencji uległa poprawie. Klienci doceniają rozwiązania mobilne i umiejętność rozwiązywania problemów marketingowych, a także uważają, że nasze usługi są warte pieniędzy, które płacą. Więcej informacji o tym, co dobrego wydarzyło się u nas w 2015 roku znajdziecie w wakacyjnym numerze Media & Marketing Polska.

01
lip

Pierwsza Pomoc – aplikacja polecana przez Wysokie Obcasy Extra!

W lipcowym numerze magazynu Wysokie Obcasy Extra znalazł się artykuł – Niezbędnik na lato, a w nim polecane przez redakcję aplikacje, które warto mieć na swoich smartfonach, nie tylko podczas wakacji… Wśród wybranych pozycji jest również Pierwsza Pomoc – First Aid “ta aplikacja jest jak apteczka pierwszej pomocy w samochodzie – powinien mieć ją każdy (…)”.
Zapraszamy do lektury i życzymy spokojnego wypoczynku!

27
cze

Golden Arrow 2016 dla MOBIEM

Główna nagroda – Golden Arrow 2016 w kategorii Digital marketing – marketing mobilny trafiła do MOBIEM. Doceniony przez jurorów projekt został zrealizowany wraz z Vizeum Polska dla kanału FOX.

Tym razem kanał mobilny zastosowaliśmy jako narzędzie komunikacji z potencjalnymi telewidzami i promowaliśmy światową premierę szóstego sezonu serialu „The Walking Dead”.

W kampanii wykorzystaliśmy geotargetowane notyfikacje oraz funkcję Click to Calendar, która umożliwiała odbiorcom powiadomień graficznych zapisanie wydarzenia w kalendarzu i ustawienie przypomnienia o zbliżającej się emisji odcinka premierowego.
Mobilna kampania „The Walking Dead” przełożyła się na dużo lepsze wyniki oglądalności serialu, a także zwiększenie oglądalności kanału FOX w reklamowanym paśmie.

Nagroda w tak prestiżowym konkursie to dla nas zaszczyt. Bardzo dziękujemy jurorom za wyróżnienie i docenienie naszej pracy. Składamy podziękowania Vizeum Polska oraz FOX Networks Group za naszą dotychczasową współpracę i zaufanie. Działamy dalej i liczymy na kolejne mobilne realizacje.

01
cze

Pierwsza Pomoc – rekomendowana do konkursu Dobry Wzór 2016

Aplikacja Pierwsza Pomoc – First Aid by MOBIEM została wyróżniona przez ekspertów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego jako dobrze zaprojektowana. Tym samym jest rekomendowana do konkursu na najlepiej zaprojektowane produkty i usługi dostępne na polskim rynku Dobry Wzór 2016 w kategorii nowe technologie.

Dobry Wzór to pierwsza w Polsce nagroda za design, przyznawana od 1993 roku. Konkurs wskazuje konsumentom, które produkty są dobrze zaprojektowane, innowacyjne, ergonomiczne i odpowiadają na ich potrzeby.

Pierwsza Pomoc – First Aid to mobilna aplikacja która które krok po kroku przeprowadza użytkowników przez kolejne etapy procesu resuscytacyjnego, lokalizuje najbliższe szpitale i podpowiada najszybszą trasę dojazdu do wybranej placówki, umożliwia szybkie połączenie z numerem alarmowym 112, ułatwia sprawne i bezpieczne działanie w nieprzewidzianych sytuacjach, jest darmowa i działa offline. Pierwsza Pomoc jest bezpłatna i dostępna na najpopularniejsze systemy operacyjne.

20
kwi

MOBIEM pro bono

W tym roku postanowiliśmy pomóc w promocji na rzecz przekazania 1% organizacjom pożytku publicznego. Ponieważ przyjaźnimy się z Lubelskiem Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia, to właśnie dla nich przeprowadzamy bezpłatną kampanię w naszej sieci reklamy premium – MOBISKY. W aplikacjach pojawiają się bannery Hospicjum, które zachęcają do pobrania bezpłatnego programu do wypełnienia PIT-ów i przekazania podatku dla potrzebujących dzieci – podopiecznych Hospicjum w Lublinie.

08
kwi

Z aplikacją HAJMIG znalezienie wymarzonego samochodu to pestka!

Przedstawiamy nowe mobilne rozwiązanie dla wszystkich zmotoryzowanych, którzy chcą być na bieżąco z ofertą najlepszego dealera aut krajowych. Dzięki aplikacji HAJMIG uzyskasz dostęp do opisów i zdjęć pojazdów przeznaczonych na sprzedaż. Oprócz szybkiego wyszukania wymarzonego auta, program umożliwi Ci zarezerwowanie wybranego modelu i poddanie go szczegółowej diagnozie przed wizytą w salonie.

Zapraszamy do pobrania aplikacji HAJMIG, za pomocą której zapoznasz się ze swoim przyszłym samochodem. Wersja na iOSa będzie gotowa niebawem!

pobierz_googleplay

01
mar

Mobile Trends Awards 2016 – Pierwsza Pomoc wyróżniona!

Jest nam niezwykle miło poinformować, że nasza aplikacja Pierwsza Pomoc została nominowana w tegorocznej edycji Mobile Trends Awards w kategorii: aplikacja/strona sport i zdrowie.

Dlaczego warto zainstalować Pierwszą Pomoc na swojej komórce, bo może przydać się w nieprzewidzianych sytuacjach i pomóc uratować zdrowie i życie. Pierwsza Pomoc, to oprogramowanie, które krok po kroku przeprowadza użytkowników przez kolejne etapy procesu resuscytacyjnego, lokalizuje najbliższe szpitale i podpowiada najszybszą trasę dojazdu do wybranej placówki, umożliwia szybkie połączenie z numerem alarmowym 112, ułatwia sprawne i bezpieczne działanie w nieprzewidzianych sytuacjach, jest darmowa i działa offline. Aplikacja została skonsultowana ze specjalistami i w prosty sposób instruuje, jak postępować w nagłych przypadkach z rozróżnieniem wieku poszkodowanego i sposobu udzielania pomocy niemowlakowi, dziecku lub dorosłemu. Pierwsza Pomoc dostępna jest na najpopularniejsze systemy operacyjne.

17
lut

Tekst Elizy Durnakowskiej „Marketingu w Praktyce”

Zachęcamy do lektury nowego numeru magazynu „Marketing w Praktyce”. Znajdziecie w nim ekspercki artykuł Elizy Durnakowskiej o reklamie wrodzonej w kanale mobile. Oprócz usystematyzowanej wiedzy autorka przytacza najciekawsze realizacje kampanii natywnych.

27
sty

Infografika – najnowsze dane na temat użytkowników aplikacji mobilnych

Niedawno przeprowadziliśmy badanie na własnej sieci MOBISKY. Zebraliśmy dane, przeanalizowaliśmy je, zestawiliśmy z informacjami rynkowymi i przygotowaliśmy infografikę Mobile First by MOBIEM, na której można znaleźć odpowiedź na pytanie: dlaczego i jak skutecznie reklamować się w mobile!

Infografika, z której można dowiedzieć się m.in.:

· kto – kobiety czy mężczyźni -częściej korzystają z zainstalowanych na telefonie aplikacji?
· który z systemów operacyjnych ma największy potencjał dotarcia do konsumenta i jest niedoceniany?
· ile procent użytkowników ogląda TV na swoich smart fonach?
· kiedy najczęściej korzystamy z aplikacji?
· ile czasu dziennie spędzamy ze smartfonem w ręku?

Pobierz infografikę Mobile First i poznaj najciekawsze informacje na temat rynku mobile.

ZOBACZ INFOGRAFIKĘ - MOBILE FIRST
26
sty

Marek Naruszewicz dla magazynu „Marketing w Praktyce”

Zapraszamy do lektury styczniowego numeru magazynu „Marketing w Praktyce”, w którym opublikowany został tekst ekspercki Marka Naruszewicza – „Content na smartfony”. Z artykułu dowiecie się więcej o marketingu treści i jego potencjale.