27
cze

Golden Arrow 2016 dla MOBIEM

Główna nagroda – Golden Arrow 2016 w kategorii Digital marketing – marketing mobilny trafiła do MOBIEM. Doceniony przez jurorów projekt został zrealizowany wraz z Vizeum Polska dla kanału FOX.

Tym razem kanał mobilny zastosowaliśmy jako narzędzie komunikacji z potencjalnymi telewidzami i promowaliśmy światową premierę szóstego sezonu serialu „The Walking Dead”.

W kampanii wykorzystaliśmy geotargetowane notyfikacje oraz funkcję Click to Calendar, która umożliwiała odbiorcom powiadomień graficznych zapisanie wydarzenia w kalendarzu i ustawienie przypomnienia o zbliżającej się emisji odcinka premierowego.
Mobilna kampania „The Walking Dead” przełożyła się na dużo lepsze wyniki oglądalności serialu, a także zwiększenie oglądalności kanału FOX w reklamowanym paśmie.

Nagroda w tak prestiżowym konkursie to dla nas zaszczyt. Bardzo dziękujemy jurorom za wyróżnienie i docenienie naszej pracy. Składamy podziękowania Vizeum Polska oraz FOX Networks Group za naszą dotychczasową współpracę i zaufanie. Działamy dalej i liczymy na kolejne mobilne realizacje.