08
kwi

Mobile gaming w czasach epidemii

W ostatnim czasie słowo koronawirus odmieniane jest przez wszystkie przypadki. Widzimy, jak zmienia się otaczający nas świat i podejście społeczeństwa do rzeczywistości. Już teraz wiemy, że koronawirus wpłynie nie tylko na całą gospodarkę, ale również na nas, jako społeczeństwo.

Jako konsumenci, szczególną uwagę zaczynamy zwracać na kwestie zdrowotne i własne bezpieczeństwo oraz podejście marek do nowej sytuacji. Jednocześnie w izolacji ludzie są spragnieni nie tylko informacji, ale również rozrywki, którą teraz mogą odnaleźć jedynie w wirtualnym świecie. Specjaliści z AdColony zaobserwowali, że w czasie epidemii wzrosło zainteresowanie grami mobilnymi, które w prosty sposób dostarczają użytkownikom rozrywki i możliwości oderwania myśli od rzeczywistości.

Ludzie spędzają więcej czasu grając w mobilne gry, gdyż jest to forma łatwej i przyjemnej rozrywki. Nic dziwnego, że w ciągu ostatnich 5 tygodni czas spędzony na takich aktywnościach wzrósł o 15,6%.


pr_website_mobiem_blog_grafika_2020_04v3

Ponieważ gry mobilne stają się coraz popularniejszym narzędziem marketingowym, w dobie epidemii, bardzo istotne będzie zachowanie równowagi między przekazem reklamowym, a przekazem brandingowym. Podążając za oczekiwaniami konsumentów, reklamodawcy powinni odpowiednio dostosować narrację oraz strategię komunikacji, do bieżących wydarzeń oraz szukać efektywnych kanałów dotarcia do konsumentów.

Zobacz dlaczego warto reklamować się w grach mobilnych, w obecnym okresie:

ZOBACZ RAPORT MOBILE GAMING W POLSCE